dimarts, 25 d’abril del 2017

ARRÒS AMB VERDURES

Aquest dimecres passat vàrem començat a cuinar les parelles del projecte i la Salima i jo ens vam oferir voluntàries per començar primeres. 
Jo aquesta recepta la coneixia molt bé perquè la meva àvia la fa molts diumenges per dinar, li vaig dir a la Salima que si tenia alguna  recepta pensada i amb va dir que no, llavors jo li vaig proposar si volia fer arròs amb verdures i li va semblar bé.

ARRÒS AMB VERDURES
Aquesta recepta s'hi pot posar peix o carn però com hi ha gent de la classe que no en pot menjar, nosaltres no n'hi vam posar. A més les verdures es poden variar depenent de l'època de l'any.
INGREDIENTS
  • 1 pastanaga
  • 1 grapat de mongeta tendra
  • 1 ceba petita
  • 1  llauna de calamars en tires
  • 2 tomàquets  
  • Totes les verdures que vulguem
  • arròs

ELABORACIÓ
  • Posem a bullir aigua amb una olla.
  • Rentem totes les verdures.
  • Les tallem ben petites.   
  • Fregim la ceba amb el tomàquet i quan estigui fregit el podem passar per la batedora, així no es troben les llavors. (opcional)
  • Fregim totes les verdures en una paella amb una mica d'oli, després incorporem el sofregit de ceba i tomàquet.
  • Quan tenim totes les verdures cuites amb el sofregit hi afegim l’arròs i el fem enrossir una mica, seguidament hi tirem l'aigua que havien posat a bullir.
  • Quan torni a arrencar el bull el deixem uns 18 minuts que es cogui.
  • Després apaguem el foc i el tapem amb paper de plata perquè s’acabi de fer.
  • Emplatem i..... bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada